maandag 30 december 2013

Nieuwjaarsgedicht: Hernieuw


Hernieuw

Volgend jaar wil ik graag beginnen
met een brief of een gedicht
maar wat veel belangrijker is
met een stralend blij gezicht 

en dan roepen van plezier
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Ik wil beminnen, herbeginnen
aan een nieuw hoopvol verhaal 

vergeten al mijn zwarte dagen
zuiver starten met een wit blad
doorstrepen al mijn moeilijke vragen
met Zijn rood en stappen op Zijn pad 

trekkend door mijn geboorteland
van eeuwig groen en hemelsblauw
en goud vanuit Zijn Vaderhand.
Hernieuw jezelf ook gauw!
 

Maria Segers    30/12/2013

 

 

 

 

 

 

 

2 opmerkingen:

  1. Mooie nieuwjaarsbrief, we zullen er samen aan werken aan ons hoopvol verhaal.
    Van je schatje Roger xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt...en mogen al onze dromen en wensen ook met Jezus in ons midden uitkomen

      Verwijderen